Zpočátku jsme projekt zamýšleli pouze jako prezentaci firem, ale poté nám majitel firmy Česká břidlice, Roman Hajabáč, nabídl, že všem těmto firmám poskytne speciální cenu na břidlici, nás tato nabídka zaujala, poptali jsme se i dalších firem, v první fázi pouze výrobců nebo dovozců.
O co v projektu jde
Firem začalo postupně hodně přibývat (aktuální seznam v tuto chvíli připravujeme), a nyní už nejde pouze o obchodní firmy, ale i jiné společnosti sídlící v dané ulici (např. divadlo Artur, které nabídlo speciální cenu na všechny své hry). Naše společnost celý projekt zastřešuje a nabízí firmám účast na něm zcela zdarma. Samozřejmě ale firemní prezentace by měla být natolik zajímavá a kvalitní, aby zákazníka zaujala – proto nabízíme také svoje služby, a to grafické i webové. Naším cílem je vytvořit skupinu lidí, kteří si vyměňují recenze, protože ruku na srdce, nakupujete raději u cizích nebo u těch, které tak nějak aspoň trochu znáte?
Kde se můžete s projektem seznámit blíže
Na konkrétních webových stránkách, např., www.rohanske-nabrezi.cz, www.ulicedlouha.cz, www.ulicekrizikova.cz atd. postupně napojujeme weby firem tak, aby se jimi plánované akce ihned ukázaly v novinkách nejen deníku města na www.praha1online.cz, ale současně nyní i v ulici, kde sídlí. Na www.prazskeulice.cz můžete vidět informace, jak projekt roste, ...